niedziela, 31 marca 2013

The Versatile Blog

Zostałam nominowana przez Diana Pa do The Versatile Blog za co ci serdecznie dziękuje! Dziwię się, że mnie nominowano, ponieważ myślałam, że mój blog nie jest ciekawy. Dziękuję ci ! c: 

Każdy nominowany blogger powinien:

  • podziękować za nominację na jego blogu.
  • pokazać nagrodę The Versatile Blogger.
  • ujawnić siedem faktów o sobie
  • nominować dziesięć blogów, które jego zdaniem na to zasługują
  • poinformować osoby piszące nominowane przez siebie blogi
 A teraz nominacje:  


 1. Fanka Auslly
 2. Wera XD
 3.BabyBlue
 4.Dusss
 5.Wiksa xD
 6.Julka Owedyk
 7.Monic Blake
 8.Gabrysia Holt
 9.Wiksa xD
10. kornelia80

 A teraz 7 faktów o mnie:
-kocham zespół R5
-uwielbiam grę Laury Marano
-kocham żelki :)
-lubię czytać
-podoba mi się imię Damon
-lubię oglądać serial na TLC "słodki biznes"
-lubię połączenie niebiesko-brązowego koloru ;)

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mogłabyś napisać jeszcze jakie moje blogi nominujesz ? xD

      Usuń
  2. Bardzo ci dziękuję za nominację,ale niestety nie mogę wziąść w tym udziału.Zwyczajnie nie mam na to czasu,bo łącznie prowadzę aż trzy blogi.Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również Cię nominowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do nagrody The Versatile Blogger :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do The Versatile Blog :) Więcej szczegółów na http://r5-laura-story.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do konkursu The Versatile Blog więcej szczegółów tu http://moja-historia-o-r5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana Do The Versatile Blog wiecej na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki! Zostałaś nominowana do The Versatile Blog! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń