niedziela, 21 kwietnia 2013

Uwaga ! ! !

Hej wszystkim :*

 Chciałam was przeprosić, że tak od prawie miesiąca nie wstawiłam nowego rozdziału ;(
Przepraszam was za to, ale teraz po prostu mam urwanie głowy! Cały czas jakieś sprawdziany, kartkówki lub egzaminy. Już po prostu nie daje rady. Nie wiem kiedy dodam następny rozdział. Może za tydzień lub dwa. Na pewno nie pojawi się do 26 kwietnia. Sorki jeszcze raz.
   Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie i będziecie czekać na następny rozdział :) Spróbuję wam to jakoś wynagrodzić c; Proszę, czekajcie :* :*

 PS. Jak będzie 5000 może zrobię jakąś niespodziankę c; c;

~PauLa

3 komentarze:

  1. Będę czekała z niecierpliwoą na kolejny rozdział.Dodaj jak najszybciej.Zapraszam do mnie:Laura&Ross&Raini&Calum-moje opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Też będę czekała ;*
    Powodzenia :)
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również będę czekała :)
    zapraszam do mnie http://moja-historia-o-r5.blogspot.com/
    bardzo mile widziane komentarze

    OdpowiedzUsuń